יסודות לחיים מאת יוגי בהג'אן

קטעים מתוך הרצאתו של יוגי בהג'אן שהתפרסמה בכתב העת Beads of Truth במהדורת היפוך הקיץ (Summer Solstice) של 1972.

כפי שפורסמו בכתב העת:  "Aquarian Times”

תרגום לעברית: ליאת גיא

אני עובד יום ולילה. יש לי מטרה להשיג, והמטרה הזאת היא ליצוק את יסודות העתיד באופן שיהיו כה חזקים וכה מושלמים שאפילו הזמנים הקשים ביותר לא יצליחו למוטט את הקירות. מילה אחת לאלו שלא משקיעים את כל האנרגיה שלהם במטרה: זה לא קשה לרדת מהפסים. עם זאת, לתהליך של בנייה נדרשים הרבה זיעה והרבה עצבים ועלינו להתאחד ולמשוך יחדיו בעול. קראתי לכל המורים, הטלתי עליהם את האחריות ועתה אני אדם חופשי. לפי השעון שלי היום זה ה-21 ביוני. מעולם לא הכרתם יוגי כזה שבא לפני שלוש שנים ואמר מה הוא הולך לעשות היום. אז אני אמרתי לכם מאד ברור ובכנות שבמשך שלוש שנים אשרת אתכם, אחבק אתכם ובתום שלוש שנים אציק לכם. ועכשיו אני הולך לעשות את זה. אני הולך לבדוק איך כל המורים שאותם לימדתי את המדע הסודי הענק, שעימם חלקתי את ה'אמת' הגדולה – כיצד הם מתקרבים אליה. אני הולך לראות כמה הם יכולים לשאת. אני הולך להציק להם ולעשות להם חיים כל כך קשים עד שיוכלו לעשות רק שני דברים: להפוך למורים גדולים או פשוט לברוח. אומה אינה נבנית בדרך נס. היא נבנית מהדם והזיעה של אנשים, אך לאחר שנבנתה היא כבר חיה את חייה. אנו הולכים לבנות את האומה הזאת ואנו מתכוונים לזה בשיא הרצינות ואיננו חצויים. זה בסדר, חלק יבואו וחלק ילכו. תמיד היו כאלה שבאים וכאלה שהולכים בחיים. אבל אלו שיראו את האור ויהיו מוקסמים מן ה'אמת' הם אלה שיתנו לה את חייהם, ויש רבים מאד שיעשו זאת. ואני מכיר לכם תודה. מה שקרה לנו בשלוש השנים האחרונות הוא נס, פלא של החיים. פעם, כשיכתבו את ההיסטוריה יתעדו גם את זה. אנו חיים בעולם הזה, אנו נחיה בעולם הזה ואנו תמיד נחיה בהווה. אז תירגעו ותרגישו טוב. אל תהיו תוקפניים והרסניים, זה ממש לא נחוץ. לכו להצביע ובשקט-בשקט הצביעו למען מה שנכון לדעתכם. זוהי דמוקרטיה. ובעוד 5, 10 או 20 שנה נוכל לשנות לחלוטין את הממשל כולו לפי רצוננו. על כן: יהי שלום בכל לב, שלום בכל אדם ושפע לכל אדם. זה צריך להיות המוטו שלנו. אל תציקו לאף אחד ואף אחד לא יציק לכם. המשיכו לפעול לאט ובהדרגה, בשלווה. ובשלווה הבטיחו את עתידכם, עבדו קשה, הזיעו, בנו והגשימו. הזמנים קוראים לכם ועליכם להתאים את עצמכם לזמנים. זהו החסד האנושי ועלינו לגלם אותו.

© 1972 The Teachings of Yogi Bhajan

———————————————————————————————————-הסרת אחריות מהתרגום אמנם תורתו של יוגי בהג'אן נועדה להגיע ולשרת אנשים בני כל הלאומים. עם זאת, 3HO® מסירה אחריות מכל פרשנות מוטעית של התורה של יוגי בהג'אן שעלולה לנבוע מתרגומי טקסטים מתוך כתב העת Aquarian Times ו/או מהעלון המקוון של 3HO, שנעשו באופן עצמאי ולא הוזמנו ע"י הארגון

 

Translation Disclaimer While the teachings of Yogi Bhajan are fully intended to reach and serve people of all nationalities, 3HO® will not be held liable for any misrepresentation of Yogi Bhajan’s teachings through unsolicited or independent translations derived from Aquarian Times and/or the 3HO eNewsletter.

© 2024 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן