מתרגלים מהקהילה – מעין ישראל

שם: מעין ישראל

גיל: 30

מקום מגורים: פלורנטין

מקצוע: אמנית

 התרגול שלי:

מספר פעמים: שיעור בשבוע ותירגול אישי

משך התרגול: 9 חודשים

  כיצד נחשפת לראשונה לקונדליני יוגה?

 נחשפתי לראשונה לקונדליני יוגה דרך בלוג "לייף-סטייל" אינטרנטי שניהלה בחורה.היא התיחסה לכך שהיא מתרגלת קונדליני ובאחד הפוסטים הביאה כדוגמה את התרגיל "Ego Eradicator". העובדה שלתרגיל היה מיקוד מדויק  וספציפי סיקרנה אותי, וכך התחלתי להמשיך לשוטט באינטרנט ולהתעניין בתירגול קונדליני יוגה. בדקתי אם יש בסטודיו "נעים" אפשרות לתרגל קונדליני ולא היה. שבועיים אחרי התחילו שיעורי קונדליני יוגה בנעים. בהתחלה היה רק שיעור אחד בשבוע שנעשה במקביל לטיפול אישי שלי. ביטלתי טיפול אחד באופן חד פעמי כדי לחוות שיעור… מאז עזבתי את הטיפול והרגשתי שהתרגול יותר נכון עבורי.

 מה גרם לך להמשיך לתרגל ולהתעמק דווקא ביוגה הזו?

 יש בקונדליני יוגה איכויות שנכונות לי – שילוב של אתגר פיזי עם היבט נפשי של ריפוי. השימוש בקול הוא אחד האלמנטים היחודיים והחזקים עבורי.  התרגול יוצר אצלי תחושה מאוד גדולה של סיפוק. בתירגול הזה יש חשיבות לקבוצה ולאינטראקציה עם ומול אנשים. החשיפה ולעבור תהליך כחלק מקבוצה היה שלב חשוב בתהליך האישי שלי.

 מה למדת מקונדליני יוגה?

כיוצרת – עוזר לשחרר מתחים, לנטרל מקום של אגו שמעכב ביצירה. קיבלתי כלים מוצלחים לפרוק את כל אלה.  אני מבקשת כל הזמן להתחבר לאמת וליצור ממנה, אני מבקשת דיוק.. וככל שאני מכוונת לזה יותר זה מתאפשר יותר.

אני לומדת להשתחרר מדפוסים- לראות את החיים כתהליך מתמיד של שינוי.

 באילו קשיים נתקלת במהלך תרגול הקונדליני יוגה? וכיצד התמודדת איתם?

 הנשימה האינטנסיבית ואחזקות נשימה מכניסה ללחץ ומצוקה ומעלה ביקורת פנימית – מקום תחרותי שרוצה להצליח ולהיות איפה שהגוף לא תמיד יכול. זה חלק מהלימוד, אני מנסה לשחרר את המחשבה על הצלחה ואז גם הנשימה נפתחת ומתאפשרת יותר. גם בתרגילים של הזרועות נכנסת הביקורת העצמית ואני מתמודדת עם הקולות האלה שעולים.

.באילו תחומים בחייך חשת שינוי מאז התחלת לתרגל את הקונדליני יוגה?

השינוי חילחל בהרבה תחומים, ממש הכל. בתקשורת עם אנשים, בהערכה עצמית ובדימוי העצמי שלי. בנוכחות שלי בתוך המצבים הרגשיים שלי – זה לא שיש פחות אתגרים רגשיים אבל אני יותר נוכחת בתוכם ויש לי יכולת להתבונן בהם. יש לי כלים להתמודד עם כל מצב ולהתחבר.

 ——————————–

ראיינה: הדס תירוש בוגרת קורס מורים של ביה"ס sky בהנחיית שרית מאור Simrit  kaur
מלמדת בסטודיו "נעים", דרך שלמה 46 תל אביב רביעי 19:15 ושבת 10:30  מוזמנים בחום

© 2024 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן