מדיטציה להתחדשות עצמית

שם המורה: שרית מאור

רמה: מתחילים

זמן תרגול: 11 דקות

מתוך מדיטציות למילניום החדש כפי שלימד יוגי בהג’אן

שבו ישר ברגליים מוצלבות.

מודרה: הרימו את הזרועות לגובה הכתפיים, במקביל לרצפה, וכופפו את המרפקים, כך שהידיים לפני בית-החזה. כפות הידיים פונות מטה, ימין מעל שמאל , במרחק 10 ס"מ זו מזו.

עיניים: העיניים עצומות.

נשימה: נשמו נשימות עמוקות וארוכות, שואפים דרך ה”או” של הפה המעוגל, ונושפים דרך האף. השתמשו בסרעפת, בכוח של אודיאנה בנדהה.

המשיכו 11 דקות.

לסיום שאפו שאיפה עמוקה, החזיקו, וכווצו את עמוד השדרה. נשיפה.
שאפו שאיפה עמוקה, החזיקו וכווצו את המרפקים, חזק ככל שאתם יכולים. נשיפה.
שאיפה עמוקה, החזיקו ומשכו את הסנטר פנימה ועשו שהעורף שלכם יהיה קשה כמו פלדה. נשיפה.
הרפו.

“יש לכם את היכולת לבנות את עצמכם מחדש. המדיטציה הזו מאחדת את כל היכולות וההיבטים שלכם, כדי לתת לכם התחלה חדשה. נשימה אחרי נשימה בצורה מודעת תשקמו ותעצימו את עצמכם, כפי שטיפה ועוד טיפה מביאות את השיטפון. התרכזו עמוקות ושבו כמו יוגים. התנוחה תנחה את הטאטוות (האלמנטים) שלכם. הנשימה תנחה את כוח החיים שלכם: אם תתרכזו זה יביא את הבלוטות שלכם לעבוד בסדר חדש.
אחרי כמה זמן הגוף שלכם לא יהיה במצב שבו יוכל להחזיק את האנרגיה שהוא יוצר. לכן אתם חייבים להתרכז וליישם בעצמכם. נשמו בעוצמה מלאה כדי להכות במחלה המוסתרת ולהעלים אותה. הקלו על הקיום שלכם ועל הכאב של הגוף. שימו את האנרגיה שלכם על נתיב חדש.
התרכזו. חברו את האנרגיה שלכם עם המקור! הרחיבו את האופקים שלכם ואת נקודת המוקד שלכם.

אין אהבה בלי הקרבה ואין הקרבה בלי אהבה.

החזיקו את התנוחה יציבה ותנו לשינויים לקרות.”

© 2022 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן