מדיטציה לחמלה

שם המורה: עמותת קונדליני יוגה

רמה: מתחילים

זמן תרגול: 11:00 - 31:00 דקות

הועברה לראשונה ב 11 ליולי 1986

תורגם לעברית מתוך המקור: Compassion Kriya

זו החמלה שהופכת אותנו לאנושיים באמת – חמלה כלפי אחרים וכלפי עצמנו. דמיינו חיים ללא חמלה. זה יהיה מר. למדו לפתוח את הלב שלכם ולטפח חמלה.

המדיטציה

יושבים בישיבה נוחה עם עמוד השדרה ישר.

מודרה: הצליבו את אצבעות סאטורן (האצבע האמצעית, האמה) מעל אצבעות יופיטר (אצבע אינדקס) בשתי הידיים. מקמו את האגודלים על גבעת מרקורי אשר נמצאת בבסיסה של הזרת.

מנטרה: שירו את המנטרה Rakhay Rakhanahaar

Rakhay rakhanhaar aap ubaariun
Gur kee pairee paa-eh kaaj savaariun
Hoaa aap dayaal manho na visaariun
Saadh janaa kai sung bhavjal taariun
Saakat nindak dusht khin maa-eh bidaariun
Tis Saahib kee tayk naanak manai maa-eh
Jis simrat sukh ho-eh saglay dookh jaa-eh
Jis simrat sukh ho-eh saglay dookh jaa-eh

אפשר למצוא ביצוע של המנטרה כאן

עיניים: עצומות

תנועה: בשורה הראשונה של המנטרה הביאו את הידיים אל בית החזה ולחצו אותן אל החזה כאשר יד שמאל על ימין. בשורה השניה של המנטרה הנמיכו את הידיים כאשר המפרקים נחים על הברכיים. המשיכו לסירוגין להניע את הידיים בדרך זו, אבל רק בשורה האחרונה שחוזרת פעמים השאירו את הידיים על בית החזה. לאחר מכן הורידו אותן לרגע קטן והחזירו שוב אל בית החזה להתחיל שוב את המנטרה.

זמן התרגול: 31 דקות 

The Teachings of Yogi Bhajan ©2008

© 2022 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן