Gyan Mudra Kriya – כשלא יודעים מה לעשות

שם המורה: ליה זילברג

רמה: מתחילים

זמן תרגול: 11:00 - 30:00 דקות

המדיטציה הועברה לראשונה ב 2 למרץ 1979. תורגם מאנגלית, המקור כאן.

מדיטציה זו פשוטה מאוד אבל מאוד עוצמתית אם עושים נכון את השילוב. למרות שזה נראה פשוט, זה יוצר מתאם בין שני אזורי המוח, מעניק תובנות רבת עוצמה, ומתמיר את המסתורין לשליטה בשלושת הגופים. המדיטציה עובדת עבור אתגרים רבים. כאשר לא יודעים מה לעשות, עשו זאת.

המדיטציה

שבו בישיבה פשוטה עם גב ישר.

מודרה: הניחו את גב כף יד אחת בכף היד השני (לא משנה איזו יד למעלה, אולם יוגי בהג’אן הדגים את המודרה עם יד שמאל מחזיקה את יד ימין) כך שהידיים מוצלבות והאצבעות בזווית לצד בצורה רפויה. הניחו את האגודל של היד התחתונה על כף היד העליונה. הצליבו את האגודל של היד העליונה מעל. החזיקו את המודרה בגובה החזה בצורה נוחה.

העיניים: התבוננו בעין השלישית ואז הביאו את העיניים שלכם אל קצה האף ושמרו על הפוקוס בקצה האף.

נשימה: הנשימה נעשית בתבנית של ארבע:

  1. שאיפה דרך האף ונשיפה דרך האף.
  2. שאיפה דרך הפה ונשיפה דרך הפה.
  3. שאיפה דרך האף ונשיפה דרך הפה.
  4. שאיפה דרך הפה ונשיפה דרך האף.

המשיכו את הרצף הזה והשתמשו בנשימות מלאות, שלמות ועוצמתיות. כאשר אתם שואפים דרך הפה, עגלו את השפתיים כמעט כמו לשריקה.

משך הזמן: התחילו עם 11 דקות ובהדרגה העלו את הזמן לחצי שעה.

מתוך הספר: Praana Praanee Praanayam

© 2022 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן